marți, 16 octombrie 2012

Unele zile nu ar trebui sa se termine niciodata

 Vor fi zile când nu o să mai vreau să'ți simt prezența,când sclipirea din ochii tăi mi se va părea fără sens.
 
 Vor fi zile când o să rămâi tu cu gândurile tale,cu problemele tale,cu îngrijorările tale...dar să știi că indiferent de ce se va întâmpla,voi fi acolo.
 
 Vor fi zile când mă voi purta ca o scorpie și asta te va face să te gândești cu ce ai greșit...neștiind că eu sunt singura răspunzătoare de această purtare care pe tine te afectează,enorm.
 
 Vor fi zile în care îmi voi pune o mie de întrebări cu privire la noi,la viitorul nostru împreună...iar tu vei deveni confuz și vei încerca să faci totul clar,dar nu vei putea pentru că încăpățânarea mea se va opune oricărei tentative de a mă lăsa ajutată.
 
 Vor fi zile în care voi face greșeli,multe....în care tu o să crezi că fac totul special ca să te enervez...dar nu este așa.

Cu toate acestea,vor fi și zile în care privirea ta pierdută în peisaj și zâmbetul tău plin de viață îmi vor readuce buna dispoziție și îmi vor înlătura orice întrebare cu privire la noi,pentru că în acele momente totul ar fi perfect.
 
 Vor fi zile în care nu aș mai vrea să plec din brațele tale calde și protectoare,când bătăile inimii tale vor fi singura melodie pe care o voi fredona în acea zi și ochii tăi vor fi singura mea cale de scăpare din această lume complicată.

Vor fi zile în care voi exploda de energie și voi fi atât de fericită și iubitoare încât te vei întreba ce am pățit...ei bine,ce am pățit ești chiar tu.Ai intrat în viața mea atât de misterios și intr'un moment total nepotrivit,dar prin ceea ce ești tu și ce insemni pentru mine ai transformat totul în una din cele mai intense și dorite viitoare povești pline de amintiri geniale.
 
 Vor fi zile în care tu vei fi singura mea scăpare când voi simți că sunt pe cale să clachez...și tu îți vei da seama câtă nevoie am de tine în viața mea atât de lipsită de sens...
 
 Vor fi zile când singurul la care o să mă gândesc vei fi tu...și toate gândurile mele vor fi atât de răvășite când o să'ți întâlnesc privirea încât o să uit de tot...vom fi doi străini intr'o lume atât de neînsemnată.
 
 Și cred că o să ajung să te iubesc...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu