vineri, 11 mai 2012

Efectul Pepsi.

 Doar pune'te o singură dată în locul meu.Amuzantă treabă,nu'i așa ? Cu toții spunem cât de greu e să fim noi și cât de simplu este pentru alții să se comporte...eh,nu e chiar așa.În spatele fiecărui zâmbet,de obicei,se ascunde o bătălie cruntă între nevoia de a mai fi uneori și " adevărat " și dorința de a fi atât de plăcut de ceilalți încât zâmbetele celorlalți să fie la ordinea minutului,sau chiar a secundei. 
 Cam toți suntem mari victime ale iubirii,atât de răniți încât ne mirăm cum de mai suntem în stare să respirăm fără ajutorul unor aparate care să ne dreneze ura pe care o simțim cu fiecare respirație față de propria persoană.Mdaaa,și după tot noi ne plângem cât de greu e să scăpam de această soartă crudă,care ne biciuieste cu fiecare moment pe care îl străbatem.Da,așa e,suntem cu toții cele mai mari victime,niciodată cei care produc nenorocirea. 
 Anyway,lăsând partea asta incredibil de amoroasă la o parte,nu de alta,da' nu prea am de cine să scriu ... momentan aflandu'ma intr'o pasă d'aia de îi urăsc pe toți dar în același timp îi iubesc pe toți,de unde cam rezultă că nici eu nu știu ce vreau...dar asta se întâmplă cam în fiecare zi a vieții mele,deci deja m'am consolat cu gândul că nu voi fi niciodată în stare să știu ce vreau cu adevărat. 
 Pa ram paaam...ce să mai scriu ? A,da.Scoalaaaa,iubita mea școală care mă va stresa în următoarele 2 săptămâni de îmi vor sări și ultimele limite ale existenței.Cam greu cu latina asta,că naaa...nu îmi folosește,cel puțin momentan.Și căldură,o da,căldura aia mirific de sufocantă care mă face în fiecare zi să îmi doresc să stau acasă...da' nu se poate...pentru că atunci cine ar mai sâcâi toate acele mirobolante persoane din al meu iubit liceu ?  

 Caaam ăsta a fost un mic rezumat a ultimelor mele....zile ? Mda,poate chiar săptămâni,nu știu. 
 S'a cam dus efectu' de Pepsi,deeeeci până la următoarea mea incredibilă și superbă postare te las cu incredibil de multă iubire să te mai minunezi în privința acestei superbe vieți...nu chiar atât de superbă pentru toți ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu