luni, 2 aprilie 2012

Ploaie de vara.

 Ploaie de vară...o adevărată metaforă a relațiilor interumane.
 Prin ea poți înțelege...o multitudine de idei și de sentimente care se revarsă deodată,intens,mai intens cu fiecare minut care se răsfrânge acut asupra noastră.
 Ploaia,în general,îți provoacă o stare mohorâta,dar,totodată,te simți mai pur,mai lipsit de păcate atunci când o lași să'și arunce picăturile asupra ta,precum lacrimile unui copil nevinovat...care descoperă ce este durerea,pentru prima dată.
 Ploaia de vară a însemnat,pentru mine...ceva devastator care s'a întâmplat atât de repede fără să'mi dau măcar seamă,fără că măcar să sesizez că timpul trecea pe lângă mine și mă lasă în urmă lui...
 Așa ai fost și tu,o ploaie de vară în viața mea...iar acum adun bucățile sfarmate de suflet pe care le'a străfulgerat.Poate că acum nu mai am nimic,fără tine...reprezentai amintirea a ce am avut,cândva...
 Dar prefer să nu am nimic,decât să am ceva ce nu îmi mai doresc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu