miercuri, 11 ianuarie 2012

Scarbe.


 Uneori..nu..mint...cam în fiecare zi a vieții mele mă gândesc cum ar fi dacă aș putea să știu ce gândesc ceilalți cu adevărat,nu ceea ce aleg ei să afișeze. 
 Întotdeauna mi'am imaginat cum ar fi să pătrund în gândurile celui cu care vorbesc,să văd exact ce gândește...uneori chiar am crezut că acest lucru m'ar face să iau niște decizii  benefice pentru mine.Eh,chestia e că mi'am dat seama,în cele din urmă,că nu ar fi cu nimic mai ok față de situația actuală,în care nu poți să aflii decât prin cuvinte ceea ce partenerul tău de discuție are în minte...și uneori aceste cuvinte nu au absolut nici o legătură cu realitatea...și spun asta pentru că în acel moment chiar ti'ai da seama de cât de scârbe pot fi toate persoanele și cât de multe ascund în spatele unui zâmbet forțat :). 
 Cam așa e cu toți ăștia care par de milioane la început,dar sunt niște jegoși infecți care merită să ... nici nu mai are rost măcar să mai încerc să găsesc o totura bună pentru ei,oricare ar fi mult prea ușoară pentru aceste tipuri "umane". 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu