vineri, 27 ianuarie 2012

I miss you...

 Chiar îmi e dor de tine. 
 Mi'e dor de...felul în care îmi spuneai că totul va fi bine...de fiecare seară în care stăteam până târziu și îmi povesteai viața ta,cu bune,cu rele....de dățile în care deși nu îți convenea modul în care abordăm unele situații,erai acolo,lângă mine...de fiecare dată când eram dezamăgită și aveam moralul la pământ,erai acolo,să mă încurajezi să merg mai departe,oricât de greu ar fi fost...de toate întâmplările prin care am trecut,împreună....de tine,ca persoană,deși nu a fost niciodată o situație tocmai roz...de glumele tale răutăcioase din cauza cărora m'am schimbat atât,poate în bine,poate nu... 
  
 Dar acum e mult prea târziu să mai vreau să te am aproape,nu mai am cum... 



R.I.P....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu