miercuri, 21 decembrie 2011

Was...

Hey,

    Nu ne'am mai scris de...Cât să fi trecut ? Un an ? Poate chiar mai mult...Am atâtea să'ti povestesc,nici nu știu de unde să încep.Totul a fost un aşa mare haos în ultimul timp încât parcă tot ce'mi doresc e ca timpul să se oprească,doar puțin,să evaluez totul și să văd încotro ar trebui să privesc in viitor.
    Probabil nu te aşteptai să îmi mai amintesc de existenţa ta.Nici eu nu mă aşteptam,sincer,doar că...nu e atât de uşor să ştergi pe cineva din viaţa ta,oricât de mult ai încerca.Din când in când chiar mi'e dor de...cam tot ce se întâmpla în acea perioadă.Mi'e dor şi de disputele noastre interminabile care întotdeauna se finalizau cu câteva nesincere scuze,pentru că nu vroiam sa cedăm,oricât de vinovaţi eram.Mi'e dor şi de toate serile în care deschideam playlist'ul şi singurele melodii care îl mai populau erau cele pe care le ascultam împreună.
    Dar acum totul este diferit.Acum alte gânduri îmi chinuie mintea.Nu mai sunt eu,cea de atunci.Mi'am pierdut acea inocenţă specifică,care mă făcea atât de diferită de restul.Acum,tot ce mai am e amintirea acelor clipe,care vor pieri si ele...

1 comentarii:

Spiritualization spunea...

Stop whinning and begin making your own destiny. >:D<

Trimiteți un comentariu