sâmbătă, 10 decembrie 2011

Regrete ?

 Ce's alea regrete ? Regretele sunt momentele care ne'au marcat semnificativ existența și care am dori să fie în alt mod trăite,poate chiar simțite.Dar de ce ajungem să ne dorim să nu se fi întâmplat ? Ei,asta chiar e o întrebare bună.Din punctul meu de vedere,sincer,pot spune că am avut în unele clipe regrete datorită modului în care au degenerat toate aceste momente cheie ale vieții mele.Am șters praful de pe toate detaliile care au condus la acea decizie,am cercetat fiecare amănunt și am concluzionat un nou regret,o nouă temă de gândire pentru fiecare noapte în care somnul întârzie să apăra,și gândurile sumbre împăienjenesc adâncurile minții tale,captând orice gând care încearcă să'i scape și transformandu'l în hrană pentru negativismul acelei perioade. 
 Cu toate acestea,eu mai am un singur regret.Regret faptul că am atât de puține lucruri pe care să le regret,restul fiind doar situații pe care le'am acceptat,treptat,că făcând parte din mine. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu