vineri, 7 octombrie 2011

What the fuck is this ?

Ba nene da m'am saturat,iar,da,stiu.Am si eu nevoie sa ma descarc,ce sa fac.O luam cu inceputul,eventual pe punctulete de la cel mai putin iritant la cel mai intens.
1) Scoalaaaaaa.Mda,asta e cel mai putin iritant,ceea ce nu mi se pare in ordine.De obicei era prin primele locuri,eventual chiar primul,but...vremurile disperate cer locuri in spate disperate.
Da ma,da,ma enerveaza scoala.De ce?Pentru ca unii profi sunt prea exigenti,am multe teme pe care nu le fac din pura lene si deja a inceput vanatoarea de note.Nici nu iti imaginezi cat pot fi de fericita in legatura cu acest subiect.Not.
Si totusi,de ce e pe ultimele locuri ? Pentru ca macar aici ma mai pot refugia cand totul in jur o ia razna.Si crede'ma,o ia razna cam des in ultimul timp.

2) Familia mea superba,si aici nu ma refer la highschool family,ci la the real one.De ce?Pentru ca ma enerveaza.Zici ca sunt 2 detectivi,au inceput sa'mi numere minutele de relaxare.Da' mai lasati'ma domne in pace,am si eu cica o viata,vreau s'o traiesc.Da' nuuuu,ca daca sunt la liceu trebuie sa trag mai tare ca aici sunt pretentiile mai mari...bine,ok,altceva ?

3) Friends.Bai,la asta nu pot sa ma plang CHIAR atat de mult,ca nu pot sa zic ca am intrat iar in criza de persoane cu care sa'mi impartasesc minunatele cretinitati,dar au cam inceput sa se duca si astia...again.Da frate,da,stiu,sunt o nebuna,o nu mai stiu ce vreti voi,dar e PERIOADA aia din an in care,cu tot respectul,ma doare in cur de toti si de toate si nu imi vine sa mai ies din casa.De ce?de mere,ca realizez,inca o data,cat de mult nu merita NIMENI ! Sunteti,majoritatea,niste jigodii insignifiante care incercati sa va dati bine pe langa lume...ca na,asa e frumos.Mda,nu,chiar nu e frumos,si daca eu o mai fac nu o fac fiindca sunt falsa,sau incerc sa dau bine sau mai stiu eu ce,e pentru ca incerc sa ocolesc niste conflicte stupide,pe care voi,cu ale voastre minti extrem de luminate le creati din niste incredibile cacaturi.

4) Love ? Mda,the best,or not.
De ce? Pai pentru ca habar n'am ce e in capu' meu,deci minunata mea inima dicteaza,si e un regim de dictatura d'aia crancena,si creirasul meu se lupta acolo sa zica si el ceva,dar e redus imediat la tacere.
Pe bune,chiar n'am habar ce sa fac.Daca fac intr'un fel,se duce totul pe un plan,sau mai multe.Daca fac in celalalt fel,se duce totul prin alte parti.Deci,efectiv,sunt intre 2 porcarii de decizi idioate care nu imi aduc niciuna vreo satisfactie...si aici ma refer strict pe plan sentimental,unde momentan sunt o varza totala.
Da frate,nu stiu ce vreau.E atat de rau ? Nu cred.Nu stiu daca vreau mai mult sau vreau sa incetez.Nu stiu daca...efectiv nu stiu ce sa fac.Mi'e atat de frica sa nu mi se distruga iar increderea in minunatele fiinte numite oameni incat parca nu as mai continua...si vreau atat de mult sa vad ce se intampla si sa vad daca macar o data in vietisoara mea am ales corect incat parca as merge mai departe,mai intens.
Deci,mai pe scurt,nu stiu ce sa fac,deloc,nicaieri...si stau si ma gandesc mereu si tot nu gasesc o solutie.Frumos,nu ? Stiam.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu