marți, 25 octombrie 2011

Scrisoare...

Iubite tu,
Nici nu cred ca este nevoie sa'ti mai scriu numele,pentru ca deja cred ca ştii ca este vorba despre tine.Si chiar dacă nu este aşa,mă îndoiesc ca pana la terminarea sincerelor mele cuvinte nu îţi vei da seama,chiar dacă va fi doar pentru ca,probabil,ştii deja toate lucrurile pe care vreau sa ţi le enumăr în randurile care urmează.
În primul rand,vreau sa'ti spun ca nu îmi părăseşti vreodată gandurile.În orice problema mă afund,oricat de minoră sau majoră o consider,eşti acolo sa îmi aminteşti ca nu le voi înfrunta singura de data asta,ca eşti aici oricat de rea este situaţia  şi ca orice efecte ar avea oricare din aceste dificultăţi,vei fi acolo,langă mine,suportandu'le intr'o proporţie chiar mai mare ca mine,în majoritatea dăţilor.
Totuşi,oricat de incitantă ar fi toata aceasta perioadă în care cuvintele se aştern între noi...cele mai bune momente le consider acelea în care pur si simplu mă  ţii în braţe si parcă orice altceva în afara de bătăile ritmate ale inimii tale agitate amuţeşte sub aceasta linişte care ne îmbrăţişează minţile si sufletul.Da,spun sufletul,pentru ca deja nu mai pot vorbi despre al meu suflet fără a te implica si pe tine în procesul prin care încerc sa'l definesc,chiar dacă am doar cuvinte sărace,care pălesc în fata privirii pe care o mai arunc uneori,pe furiş,spre ochii tai...care reprezintă doar calea mea de a trece din lumea aceasta fizica,atat de limitată în posibilitaţi...în universul meu înstelat,unde tot ce mi'am putut dori este prezent si nimic altceva nu mai este necesar pentru a atinge acea stare de fericire absolută,pe care o simt doar alături de tine.
Toate acestea,dar si enorm de multe alte lucruri,pe care nu are rost sa le transpun în cuvinte { pentru ca tu eşti unicul care le înţelege,iar pentru tine nu am nevoie sa le spun,pentru ca deja eşti conştient de ele } mă fac sa'mi doresc doar ca timpul sa nu'mi ucidă prin puterea sa de a ne face sa uităm...toate aceste vise care s'au dovedit întruchipări ale realităţii,transformate în veritabile amintiri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu