joi, 6 octombrie 2011

Sau poate nu...

O lumina slaba incearca sa isi faca loc prin crapatura dintre perdelele atinse de mainile necrutatoare si reci ale timpului.Mici ciripituri fac natura sa vibreze.
Curand deschid ochii si ma trezesc intr'un decor ciudat,total diferit de cel cu care eram obisnuita.Contururi diforme incep sa se concentreze sub aspect de poteca cu o multime de cotituri.Deodata incep sa ma misc involuntar,de parca pamantul de sub mine vrea sa aleg o anumita cale.Nu ma impotrivesc si las toate aceste ciudate alegeri sa imi ilustreze un viitor,poate bun...sau poate nu.
Deodata o usa imensa isi face aparitia la cativa metrii de mine si totul in jur se opreste.Fiecare pietricica din poteca nu mai freamata sub pamantul rece,fiecare semn de adiere a vantulu incepe sa dispara.
Dupa cateva momente de confuzie decid sa aflu ce se afla in spatele impunatoarei usi.Cu greu reusesc sa o deschid si raman uimita de ce se afla in spatele ei.
O gradina de o intindere imensa incepe sa se inlantuie in fata ochilor mei.Flori de tot felul isi imbina miresmele manganindu'mi delicat simturile.Incep sa ma plimb printre ele si observ cum cateva buruieni imbratiseaza o tufa imensa de trandafiri.Incerc sa ma apropii si sa observ minunatiele flori,insa cativa spini ma impiedica sa ma apropii prea mult.
O rafala de vant ma ia prin surprindere si ma arunca intr'un decor total diferit,o alta gradina,numai ca de aceasta data o explozie de culori vii imi inunda campul vizual.In orice parte priveam pasteluri explodand sub ochii mei.Doar cateva secunde si ochii mei s'au obisnuit cu tot...dar nasul meu inca resimtea puternicul bombardament de miresme dobandite din cealalta gradina...acea minunata,dar nesigura gradina.
Incep sa ma plimb si prin aceasta,dar nu observ nimic in neregula.Esentele tari imi invaluiau pasii.

Dar deodata totul se risipeste iar in jurul meu mai ramane doar o ceata inecacioasa.

Totusi,ce ar trebui sa fac ? Sa ma intorc la prima gradina,unde desi nu este totul perfect sunt constienta de toate lucrurile bune pe care mi le poate aduce...sau sa o reanimez pe cea de'a doua...unde in aparenta totul este perfect,dar in esenta nu am putut sa o descifrez ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu