joi, 15 septembrie 2011

Te iubesc ?

Oh really ? 
Cred ca aceste 2 simple cuvinte au cele mai multe intelesuri...Te iubesc ? 

Si cu asta începe totul...toate gandurile,fie ele frumoase sau,în majoritatea timpului,nu.De ce nu ? Pentru ca spunandu'le,în fata unei fete,ti'ai semnat sentinţa la moarte.Începand din acel moment critic,cand iti deschizi inima in fata ei,ai belit'o,in toate modurile posibile.Daca pana atunci nu era genu' de disperata care te suna din...I don't know...5 in 5 minute e prea mult ? eh..de atunci o sa inceapa sa o faca.Ah,si orice tipa cu care interactionezi o sa i se para o curva penala care merita sa moara.Nu conteaza ca e sor'ta,tot aia e.

Dar,daca esti un caz fericit...o sa te bombardeze cu dulcegarii,ca asa suntem noi,fetele,cum prindem un deget,luam toata mana.Ca naaaaa,educatie superba ce am avut,unele dintre noi { si aici nu ma refer la mine fiindca mama a fost o dulce si mi'a zis ca fac ce vreau atata timp cat sunt fericita } am fost instruite sa il luam si sa nu'i mai dam drumu' { Pe principiul reducerilor,iei ce apuci da' nu'i dai drumu' nici daca te taie ! }.

Si totusi,mai exista si tipul indiferent,care nu iti spune nici macar un " Si eu. ".Daca ai pus mana pe asa ceva si nu esti sensibilicos si plangacios si la primul semn de " no feedback " nu reactionezi in vreun fel naspa..well,dragilor,ati dat de dracu'.Stiti de ce ? Pentru ca astea sunt cele mai periculoase,misteru' asta,o sa te aduca la disperare,intr'un final..si intrebarile in care te lasa,gen : " Dar ea nu ma iubeste ? " sau " Oare nu simte cu adevarat ceva pentru mine ? " sau " Poate e prea devreme...AH! CE IDIOT AM FOST,M'AM GRABIT,NU? " o sa te macine enorm de mult,pana cand o sa ajungi o leguma sentimentala si la prima curva care iti iese in cale o sa'i dedici luna si stelele,si ii promiti ca daca mai sta cu tine macar o zi,ii aduci si soarele! Sau,daca ai un ego atat de imens pe cat il au unii,o sa devii o scarba inimaginabil de egoista si fara sentimente..si o sa'ti bati joc de toate muierile fraiere care cred ca si'au intalnit marea dragoste { Yeah,sure,in your dreams. }.

Da,cam asta inteleg eu prin dragoste.Un tip foarte destept,care a murit acum cativa multi ani,dar al carui nume imi scapa,a spus ca fiecare actiune omeneasca este condusa de dorinta de a se reproduce.SI ARE PERFEEEECTA DREPTATE.Yeah,nu mai cred in dragoste,si daca nu esti vreun crai de la rasarit care sa'mi aduca stelele,luna,soarele si chiar pe Pluto { imi place mie ca e asa miiiica si draguta},incerci degeaba.

Aviz amatorilor : E special pentru tipii slabi care cred ca impresioneaza pe cineva cu cateva lacrimi.Nu,nu o faceti.Dar nici daca o faceti pe durii si tot arsenalu' de chestii naspa de la baieti.Mdeah,don't be one of the types mentioned above.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu