duminică, 4 septembrie 2011

I was a dreamer.

Am fost o visatoare...pana ai aparut tu in visele mele si le'ai sfarmat in mici franturi de gheata,gheata care se topeste in fiecare secunda din ce in ce mai mult.
Am fost o visatoare...pana cand mi'ai dovedit ca visele se pot narui atat de usor.
Am fost o visatoare...pana sa'mi iei toate visele si sa le arunci pe cer,transformandu'le in stele cazatoare pentru dorintele altora.
Am fost o visatoare...pana cand mi'ai pierdut toate visele in mare,purtandu'le valurile triste pe tarmuri primejdioase.
Am fost o visatoare...pana sa'mi arunci in vapaile rosiatice ale focului toate visele,distrugandu'le,facandu'le scrum,imprastiate de vant prin toate locurile ascunse de ele.
Am fost o visatoare...pana ai soptit cateva cuvinte si toate visele mele s'au naruit.
Am fost o visatoare...pana mi'ai spus ca visele nu devin realitate.

Da,chiar am fost o visatoare...dar acum? Nu mai sunt.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu