miercuri, 27 iulie 2011

Stelute pe poze.

Mai nou toata lumea isi modifica pozele cu stelute.Sau mai bine zis cu niste galaxii ale caror nume nu le vor retine in veci.Nu le inteleg rostul,sincer.La modu'...si'a facut Tic Tac.Ok,am acceptat ca nu mai vazusem asa ceva,si macar le facea cu stil.DAR ACUM,toate pitziponcelele au inceput sa'si faca,si isi pun pe toata fata si abia daca se vede ceva din poza aia { nu ca ma supar,chiar imi pare bine,ma scutesc de cateva grimase de scarba,ca na,fac riduri } si se mai si dau mari ca cine stie ce au facut ele.Dude,ai aplicat un lighten sau screen pe un layer pus de tine pe cel original { adica odioasa poza pe care o ai } si { poate } ai dat la o opacitate mai mica sa se mai observe cate ceva din ea,ceea ce,cum spuneam,ma cam dezgusta.{ Preferam sa vad o galaxie careia nu ii stiu numele si sa ma holbez la ea decat la fata ta. } Aceasta remarca are caracter general,nu ma refer la o persoana in sine,ci la o multime de fandosite care in ultimul timp se copiaza intre ele constant,dand vina una pe alta si cocalarindu'se pe FB despre cat de originala e una si cat de fake sunt altele.Uf,and,n'am nimic cu tipele { probabil si tipii la cat de hetero se cred ei dar de fapt nu sunt } care si le pun discrete,ca sa acorde o nota subtila de stralucire pozei,ci doar cu alea CARE PUN CA NEMANCATELE.
Ah,si cam atat.M'am intors pana poimaine de la munte,dar nu am de gand sa ies afara.Imi ajunge.N'am nevoie de mai multi nervi,belive me,asa caaaa...vrei ceva?N'o sa ma gasesti,sorry :(.
Ah,si telefonu' meu e praf.Am noroc daca il mai fac sa mearga,deci daca reusesti sa dai de mine,fi sigur/a ca nu raspund,doar fiindca nu vreau.
Later edit : Am aflat ceva de niste NEBULE.Ouchei,daca donsoara' Kumi zice ca asa e,o cred pe cuvant.

3 comentarii:

Andreea. spunea...

de la stelutele mele a inceput totul.[-x
ma simt importanta:))

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Ahhh,ai vazut ca am pomenit de tine,da? :)) Te rog frumos,respect ;;).

Andreea. spunea...

dada<3

Trimiteți un comentariu