joi, 14 iulie 2011

Liceuuuu \m/ !

Dadadadadada,am intrat în Ion Barbu.Pana acum pare ok,mai ales ca mi'am găsit soulmate'ul <3.I'm like...I know you from my hole life !
În general sper sa mă înţeleg bine cu boboceii,si cu cei mai mari,bla bla blaaaa,palavrageli d'astea.
Da,SPER SA RĂMANEM MEMORABILI.
Cam oscilez dacă sa mă duc sau nu la întilnire,pentru simplu fapt ca sigur o sa mă pierd prin stradutele alea,datorită minunatului meu talent de a încurca străzile { ce pot sa zic,that's just me ! }
Da' cred ca pana la urma mă duc,doar sa nu privez lumea de minunată mea prezenta { not. } ma rooog,si sa'mi mai cunosc din colege / older people ca naaa,e frumosss maaa.4 ANI,ohhh,really ? Genius.
Cum spuneam,sper sa fie bine.Încă sunt puţin dezamăgită,da'mi trece mie.Mai ales daca o sa fie asa cum ma astept eu.
Deja e cam tarziu si mi'e cam lene sa continui postul,deci nu stiu,aşteptaţi următorul post { eventual după întalnirea cu bobocii,împărtăşirea impresiilor & stuff like this. }

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu