duminică, 17 iulie 2011

INDIGNARE !

Frate,am o indignare,MARE !
De ce toata lumea în ultimul timp se face roşcată ? I MEAN,WHAT'S THE POINT ? Pana acum era moda " MOAAA,SUNT BLONDĂ,ARĂT CA O BARBIE ÎN DEVENIRE " si blablabla'uri d'astea ieftine,dar acum ca o roşcată arati ca ce?CA O ROSIE ? Da' îţi mai trebuie puţin verde în varfu' capului si aia eşti.
Pe bune,toata lumea " vreau sa mă fac roşcată,vreau sa mă fac roşcată " eteee vaaai,de parcă îmi pasa mie cum îţi distrugi tu paru' cu vopsea ieftină care mai mult de o luna nu te tine { sau,cu puţin noroc,5-6 săptămani,ca sa fiu rezonabilă si sa nu va luaţi de mine aiurea }.
De ce nu vrea nimeni sa se facă brunetă ? CEEE,nu va place sa arătaţi ca Albă-Ca-Zăpadă ? Vreţi toate sa fiţi sirenuta aia cretina Ariel care si'a iubit asa mult printisorul de si'a dat glasul pentru picioare,pe care nici nu le'a folosit cum trebuie ? Putea sa facă ce fac foarte multe tipe din ziua de azi cand vor ceva,le deschidea în fata printisorului si aia era.Oh god,acum îmi dau si eu seama cat de proaste sunt " desenele copilăriei noastre ".Nu reflecta realitate sub nici o forma.
Dar,revenind la subiectul iniţial.Nu am nimic cu nimeni,unora chiar le sta genial...dar unele doar se fac din plictiseală sau ca vor o schimbare.DUDE,dacă vrei o schimbare tunde'te cheala { sau ca mine,bagă foarfeca în par si scurteaza'l enorm ! } da' nu te vopsi.Da'ti cu spray,fa'ti alta frizura...da' de ce dracu' sa te faci roşcată cand alte enspe miliarde de persoane sunt asa si oricum una în plus sau în minus nu interesează pe nimeni. { Mă rog,în afara de mine deoarece sunt foarte multe cărora le sta îngrozitor,si totuşi îşi pun culoarea asta în cap }.Mă,nu zic,poate vouă va place...dar multora va asigur ca nu,si cand vezi una d'asta pe strada care mai si merge în figuri îţi vine sa'i zici ca i'a luat foc capu',mai ales ca e în floare canicula la noi în tăra în zilele astea.
Ieri cand veneam spre casa am văzut un grupulet d'asta de pitipoance toate roşcate si m'a luat durerea de cap { pe langa insolatia de care trebuie sa scap cat mai repede. }.Fratica,si le stătea groaznic { tin sa precizez ca le'am depasit si m'am uitat în trecere la feţele lor.ORIBILE.machiate super strident,cu sprancene d'alea creionate de zici ca se uitau urat la tine,si multe alte detalii scarboase pe care nu vreau sa mi le mai amintesc }.
Îmi pare rău dacă se simte cineva si se supara pe mine,buuuuut,am dreptul la un punct de vedere si mi'l afirm.Dar,NU E PENTRU NIMENI CUNOSCUT ACEST POST. { Am scris cu majuscule deoarece si foarte multe prietene d'ale mele s'au facut acum roscate,dar unora le sta chiar ok. }

Cu toate astea,am evadat din aglomeratia Bucurestiului pana pe 1 August.Deci pana atunci asteptati'va la mai multe posturi si sa nu ma sunati ca mi'am uitat incarcatorul acasa si bateria era pe sfarsite.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu