luni, 18 iulie 2011

Analiza

Da,cred ca majoritatea deja stiti ca eu nu mai sunt in Bucuresti si ca NU ma intorc prea curand.Eh,nu'i mare pierdere din nici un punct de vedere.
Ma rog,ideea principala e ca am foarte mult timp la dispozitie.Si cand eu am un astfel de timp..ma gandesc.Stiu,asta e cel mai mare defect al meu,uneori gandesc prea mult cand ar trebui doar sa'mi asum anumite riscuri,dar hai s'o lasam pe asta deoparte deocamandata.
Ideea principala e ca am descoperit anumite chestii.Atunci cand incepe sa'mi pese,totul cade.In orice domeniu.Odata ce incepe sa ma afecteze,catusi de putin ce crede acea persoana despre mine / daca al meu " incredibil " comportament il/o afecteaza,totul usor usor incepe sa ma darame,cate o mica particica pana nu mai ramane absolut deloc.Si asta s'a intamplat de nenumarate ori.Dar faza cea mai tare e ca atunci cand imi pasa mie,nu ii mai pasa persoanei respective,asta e partea cea mai geniala.Ah,si eu nu sunt genu' de om care sa invete din greseli prea des,desi a doua oara cand faci o greseala deja este o alegere.Hmmm,inseamna ca eu am facut foarte multe alegeri repetate.Dar mi'am adus aminte de ceva citit intr'o carte cu Legile lui Murphy { erau mai multi folozofi combinati pe acolo,nu doar Murphy. },ceva al modu' ca daca faci o greseala repetata intr'un context asemanator,urmarile vor fi foarte cam aceleasi.Ma rog,n'am explicat exact dar ideea e aceeasi.
Anyway,m'am mai gandit si la altele da' mi'e cam lene sa le postez si vreau sa doooorm,ca iar nu am putut { piticii astia se tot fataie pe aici si fac zgomot.EI N'AU AUZIT DE ORE DE LINISTE?LE INSTAUREZ EU,cu un pumn in cap sa vezi ce'i linistesc. }

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu