sâmbătă, 18 iunie 2011

Tot mai sus.

Dadadadaaa,stiu,a trecut mult timp de cand nu am mai postat.Eh,a intrat "febra" examenelor si in mine,cica { adica la modu' planuiesc sa repet toata ziua si sunt doar o ora atenta,ca in rest ma gandesc la fel si fel de chestii,stiu,super program ! }.
Ehhh,am terminat si generala,am facut si banchetul si chestii de genu'.Am intrat si eu in randul celor care au fost draguti si au scris pe FB povestioare de ramas bun si tot felul de chestioare d'astea sentimentale.Nu de alta,dar mi'am mai exersat si eu creativitatea,ca pana acum tot ce am reusit sa folosesc din creier a fost partea stanga,ca na,am bagat matematica in el cat n'am bagat toata viata mea { asta nu inseamna ca stiu mai multa ca inainte,ci doar ca imi sunt cica mai clare unele notiuni.Eh,'om trai si 'om vedea. }.
Am trecut si de fazele nasoale cu tot felul de conflicte naspa si barfe din partea unor persoane la care nu ma asteptam.Viata e plina de surprize,ce pot sa spun.Pacat ca urasc surprizele.
Cred ca cel putin pe moment m'am mai linistit din punctul asta de vedere,macar partial.
Totalizand ce am zis mai sus ma simt mai ok,am trecut de fazele bitchy and stuff,desi pentru unii o sa raman intr'o stare antipatica,doar asa,ca merita. { Da scarbo,despre tine e vorba.O sa'ti dai seama in curand cat de mult gresesti.Eu am rabdare destula,sentimentul ala de satisfactie atunci cand o sa'ti zic " TI'AM SPUS EU ! " alimenteaza destul de bine nivelul de toleranta care si asa e prea ridicat pentru tine. }
Trecand la chestii mai frumoase.De acum intr'o luna o sa stiu in ce liceu o sa'mi petrec cei mai frumosi ani din viata.Ahhh,can't wait.
Oficial,de pe 23 eu nu o sa mai stau acasa decat ca sa dorm.Reiau programul dement cu care sunt obisnuita,YEY ! { nu sunt ironica. }
Mda,cam asta a fost.Sper ca nu te'a plictisit romanu' meu,da' ar fi bine sa te bucuri ca nu a fost mai mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu