duminică, 8 mai 2011

TU !

Dragă tu,
Încep prin a-ţi spune ca mi'ai distrus o mare parte din inocenţă.Cam tot ce mai aveam bun în mine a fost dezintegrat uşor si singur prin comportamentul tău.Am ajuns sa îmi doresc aceleaşi lucruri pe care le vrei si tu,sa încerc mereu sa'ti fac pe plac,sa te consider tot ce e mai bun pentru mine.
Ca în majoritatea cazurilor,m'am înşelat,aruncandu'ma într'o gaură neagră fără sfarşit.Plină de suferinţă.Ai însemnat tot ce aveam mai frumos în viaţa,si prin cateva cuvinte . . . ai ajuns sa distrugi atat de mult timp.Timp plin de fericire,de zambete,de glume,de plansete...de tristeţe.Tot acel timp a fost risipit în van,da,cred ca asta as spune dacă nu mi'ai fi dat seama cate am invatat prin aceasta experienţa.
Pe langa faptul ca datorită purtării tale sunt mult mai precauta cu persoanele care mă înconjoară si cu ceea ce zic,am mai invatat ca NU meriti absolut nimic.Toate dramele tale,toate prostiile care mi le'ai tatuat în conştiinţă...greşeli din care învăţ.Cu fiecare secundă mi se releva ce o sa se aleagă din tine prin comportamentul tău.Încep sa cred ca a fost cea mai buna decizie ca drumurile noastre sa se separe.Nu voi mai încerca sa te ajut,chiar dacă ştiu ca niciodată nu ai luat în considerare sfaturile mele.Măcar nu îmi mai consum timpul si nervii incercand sa găsesc o rezolvare la problemele tale...care,în cele din urma,preferai sa le laşi sa se amplifice doar fiindcă nu vroiai sa faci nimic !
Dragă tu,chiar îmi pare bine ca nu mai interacţionăm.Cred ca este cel mai bine,cel puţin pentru mine.Chiar dacă curiozitatea mă macina,în amintirea a ceea ce a fost,nu mă va mai interesa de ceea ce vrei/spui/crezi tu.Tot ce avea legatură cu tine în momentul acesta mă dezgustă.Orice făramă din ceea ce am avut vreodată s'a pierdut.


{ Fără explicaţii.Este pentru oricine se simte.Nu am de gand sa dau nume sau indicii.Este destul. }

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu