luni, 4 aprilie 2011

Hell Life dot END

Probabil titlul nu e prea sugestiv,dar îmi place ideea.
O sa fiu scurta si la obiect.M'am saturat { pentru a mia oară,desigur } de majoritatea prietenilor falsi pe care îi am.Si,am realizat,în urma unui proces intens de gandire,ca,oricum nu mă credeţi voi cine ştie ce,deci de ce sa obosesc sa arăt cum sunt cu adevărat dacă voi sunteţi chiori ? Neaaah,fără rezultat.Am luat decizia de a închide majoritatea căilor de comunicare posibile între mine si " prietenii mei " si sa intru rar..spre deloc pe mess & alte cai de socializare.În schimb,telefonul meu sta la dispoziţia publicului 24/7 { aproximativ,ca cică mai trebuie sa si dorm. },pentru ca am descoperit ceva analizand ultimele mele dispute cu " prietenii mei " minunati, {pe care îi iubesc enorm,poate chiar mai mult decat iubesc ei pe mine ! } ca toate sunt cauzate de Messenger.Deci si prin urmare,din aceasta cauza si a catorva altora,care nu sunt atat de relevante ca acesta,am decis sa o cam închei cu socializarea asta.Aveţi nevoie de mine, sunaţi.
Si cam asta a fost tot ce aveam de zis.Poate o sa mai intru sa postez vreun post la o săptămana - doua,dar nu promit nimic.

2 comentarii:

Milkshake spunea...

Bolnava! sau altfel
Esti Sparta claaarrrr Spartaaa!!
CUM SA TE OPRESTI DIN POSTURI?!~
Te asigur ca sunt unii cre se hranesc cu posturile tale...iar meniul trebuie schimbat...des:-s Pentru ca asa ne'ai obijnuit..

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Nu ma opresc draga din posturi,am si spus ca o sa mai intru sa scriu.Dar in rest,mai slabut :)).

Trimiteți un comentariu