marți, 15 martie 2011

When you'll find out,it'll be too late.

"It's better to burn out than to fade away."
Mda,bănuiesc ca la mine s'a aplicat a doua faza.
Bun,deci indignarea mea profundă se datoreaza faptului ca,din nou,viata mea a luat o întorsătură drastică { gen 180 de grade } si totul e pe dos.Deja am început sa mă obisnuiesc pentru ca mi s'a întamplate de atatea ori sa nu fiu apreciata pentru ceea ce am făcut pentru anumite persoane { moment narcisist,desi nu în totalitate } încat deja a intrat la ordinea zilei.
În rest,ce pot sa zic?Banalitatea predomina în continuare,cu excepţia unor "incidente" insignifiante.
O sa trec si de asta,dar încerc sa nu mai am iar o săptămîna " neagră " în care sa nu vorbesc cu nimeni.Încerc totuşi sa'mi menţin asa-zisii prieteni cat îi mai am.
Mda,probabil în urma acestui post o sa fiu  luată la rost,ca intotdeauna,dar nu'mi pasa.Crede'ti ce vreţi,eu nu o sa mă mai deranjez sa va explic ceva ce voi,oricat de mult efort as depune,tot nu veti înţelege.
Deci si prin urmare,refuz sa va mai dau mura-ngura toate chestiile care mă deranjeaza.Sa va mai puneţi si voi creierasul ăla leneş la munca puţin,sa va mai autoanalizati si sa vedeţi ca nu sunteţi chiar asa perfecti cum va credeti.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu