sâmbătă, 19 martie 2011

Out of my life.

Probabil v'ati saturat sa cititi posturi sictirite si triste,dar promit ca asta e ultimul din luna asta.
Problema imensa este ca m'am saturat sa tot intre cineva in viata mea,sa'mi ia toti prietenii,sa fie mai apreciata chiar daca nu are pentru ce,sa o placa toata lumea chiar daca nu isi arata adevarata fata,si anume cand barfeste pe toata lumea spunand tot ce e mai rau despre acestia.Siiii,cu ce se alege din toate astea ? Cu iertare.Sa fim seriosi,daca eu as face ceva de genu',cred ca in maxim o saptamana as mai ramane cu 1-2 prieteni { din majoritatea de falsi cu care sunt inconjurata } si aia abia abtinandu'se sa nu'mi dea cu sutul.

Trecem peste mirobolanta mea indignare,ajungand la alta.
De ce oare iertam persoanele care ne'au facut atata rau,dar atunci cand cineva drag noua o face devenim irascibili si suparati ca au lasat pe cineva care le'a distrus o parte considerabila de incredere in oameni ?
Sincer,mi s'a intamplat si mie sa fac acest lucru,si majoritatea persoanelor care ma inconjurau erau indignate pana la extrem de acest lucru.Oricat le'as fi explicat,ei tot nu intelegeau.Si am fost pusa si in cealalta ipostaza,si pot spune ca am reactinat in proportie de 90% la fel de urat.Oricat as incerca sa ii inteleg,tot ma doare ca eu le spun ca o sa se intample din nou,mai rau de data asta,si eu nu asculta.Poate ca asa s'au simtit si ei,n'am de unde sa stiu,doar nu citesc ganduri,daaaar,daca ma ascultau / daca ii ascultam poate nu era mai bine ? Nu zic pentru certuri mici,care trec imediat,ci pentru acelea care se lasa cu injuraturi & amenintari si chiar punerea in aplicare a acelor amenintari.Si totusi ii iertam,si ne punem in cap o multime de persoane pentru doar una . . . care nici nu merita dupa cate lucruri a spus despre noi in timpul in care am fost certati.
{ In acest paragraf fac referire la cineva anume.Nu dau nume,probabil o sa se simta.Si daca nu,ata ete,eu pierd doar timp incercand sa explic ceva care nu ii intra in cap,acea persoana va pierde mai tarziu mult mai multe decat cateva minute. }

Si mai am o singura categorie de criticat,si m'am racorit complet.Si anume cei care comenteaza de oricine,desi ei sunt de milioane de ori mai prejos decat persoana comentata.Doamne dar nu va inteleg nici in ruptul capului.Daaaa,recunosc,si eu comentez! Dar comentez de persoanele care sunt extrem de exagerate si le fac comentarii constructive { incarcate de cateva reprosuri destul de urate,ce'i drept. },chiar daca ei le iau doar ca,citez : " Mda,nu are si proasta aia ce face decat sa comenteze. " Da frate,comentez,dar eu nu comentez daca un om a devenit mai bine.Comentez cand cineva chiar nu stie pe ce lume traieste.Si da,nu imi convin multe.Dar nu cred ca voua va convin mai multe.Sa fim seriosi,totusi eu cand mi se inchide gura cu ceva adevarat,incerc naiba sa tac nu sa continui sa ma dau eu desteapta.Dar nu maaaa,voi marii imparati ai universului ce sunteti trebuie sa comentati,CHIAR DACA SUNTETI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA,chiar daca nu aveti dreptate.VOI O TINETI PE A VOASTRA!


Ehem,si cam atat am avut de reprosat in urma ultimei saptamani.Sper ca nu v'am plictisit mai rau decat erati deja cu minunatul meu post gigantic in care doar acuz.Cum spuneam,nici eu nu sunt perfecta,si eu fac d'astea,dar muuuuult,MULT mai putin decat voi :).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu