miercuri, 30 martie 2011

Forgotten.

“ I don’t hate you.I’m just disappointed you turned into everything you said you’d never be. ”

Cred ca asta spune tot.Sincer,sunt destul de dezamagita datorită faptului ca eu credeam ca un om nu se poate schimba atat de mult,dar se pare ca aşteptările mi’au fost înşelate,din nou.
Nu sunt chiar dezamagita,doar ca nu îmi pot imagina cum s’a întamplat asta.Pur si simplu a fost prea repede,încat a fost aproape insesizabil.Doua săptămani ? Pot părea o eternitate,dacă ne uităm în trecut.Dar dacă analizăm cum au evoluat lucrurile,putem spune ca trăim,cu siguranţa,intr’o sfera a amintirilor si lucrurile continua sa se tot repete,cu aceleaşi greşeli,cu aceleaşi întamplări.Singurul lucru care diferă acum este contextul.Nu mai suntem asa mici încat sa nu ne dăm seama de anumite chestii,ştim sa atacăm mult mai urat decat înainte.Ştim,efectiv,unde sa lovim astfel încat sa doară.Lumea în care ne aflăm,timpul pe care il traim,lucrurile pe care le facem…Cu toate au evoluat.Totul este mult mai rău,mai rapid si mai dureros.Dar deja mă abat groaznic de la subiectul iniţial.
În total,ideea de baza este ca nu’mi vine sa cred cum s’a întamplat totul,dar cel mai mult mă uimeşte cand.Oricum,te las cu prietenele tale,chiar dacă la sfarşit eu voi fi totuşi acolo sa te susţin,cand ele nu.


Îmi e dor de persoana care erai înainte,chiar dacă mă enervai la culme,chiar dacă ne spuneam totul pe fata si după tot noi ne supărăm.Mi’e dor pană si de certurile noastre,si de lucrurile pe care încerci sa mi le bagi în cap,dar nu’ti prea ruseşte.Mi’e dor sa stăm sa vorbim despre cat de mult te enervează ăla,si ăla,si celălalt si cat de mult ti’e dor de tot ce s’a năruit.Pur si simplu…Mi’e dor sa fii tu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu