miercuri, 16 februarie 2011

Oh, come on!

Simt cum fiecare secunda parca e din ce in ce mai grea...parca timpul nu mai vrea sa treaca o data!
Sincer deja incep sa nu mai suport nimic legat de voi.Toate comentariile voastre,toate insultele,tot.Voua sa nu vi se comenteze,dar voi intotdeauna sa o faceti.Intotdeauna sa fiti preferatii lumii,desi defapt ii vorbiti pe absolut toti pe la spate,intotdeauna nu va convine ceva sau va gasititi voi sa spuneti o chestie ca asa vi se pare voua.Nici nu va ganditi ca poate exista o problema la mijloc,nu,doar va dati cu parerea,nefiind in cunostinta de cauza.Mi'e foarte greu sa ignor toata aceasta ipocrizie din jurul meu.Nu spun ca eu sunt perfecta,fiindca sunt departe de a fi,dar macar eu nu fac asa.Prefer sa ma cert cu enspe miliarde de persoane si sa ii spun in fata ce am de zis,chiar daca dupa tot eu sufar decat sa imi cladesc asa-zise prietenii pline de invidie si barfa.Dar se pare ca in ziua de azi nu se poate altfel.Ah!Daca la fel o sa fie de acum in colo prefer sa nici nu imi mai umplu blogul de atatea porcarii.

P.S. : Best wishes { not }. ^^

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu