duminică, 6 februarie 2011

Maybe next time.

Probabil ca v'a fost dor de mine ca n'am mai scris de'o saptamana si chestii dastea,dar chiar nu am avut dispozitia necesara.Avand in vedere ca totusi nu mi'am putut tine telefonul pe " Deconectat " mai mult de trei zile si ca am intrat pe retele de socializare & stuff pot spune ca n'am avut cea mai incredibila saptamana,dar a fost . . . ok.
Cat despre maratonul meu cu filme am reusit sa vad vreo 10,asta insemnand ca mai am in jur de treizeci si ceva.In rest .. nu stiu,nu prea am ce sa povestesc avand in vedere ca mi'a fost prea lene & a fost prea frig sa ies afara.Si cand ma gandesc ca inca ma mai asteapta un morman de teme nefacute deja mi se duce tot cheful de a face orice.Ah,da,si cireasa de pe tort e ca maine imi reiau programul de trezit la 6-7 ca sa merg la mirobolanta institutie numita scoala { Yeeeey! NOT. }.
Wow,cat de plictisitoare a devenit viata mea in ultima vreme.Adica,sincer,preferam acele zile in care ma certam cu lumea si imi pasa si faceam posturi despre cat de cretini sunt si ca vreau sa se schimbe ceva.Sau chiar si de acele zile in care imi plangeam de mila din cauza vreunui " mascul feroce " { nu fac referire la vreo persoana anume,are caracter general } si macar aveam si eu cu ce sa'mi ocup timpul,nu facandu'mi o introspectie daia geniala de imi vine sa dorm tot timpul,pentru a nu mai descoperii cine stie ce chestie.
Mi'e dor pana si de zilele cand imi faceam nervi inutili din cauza vreunei proaste care nu are idei si mi le ia pe ale mele { nici aici nu are caracter personal.} .
Chiar nu am idee ce as putea face ca sa indepartez plictiseala asta " malefica " { pentru persoana mea } care a pus stapanire pe mine...Deja m'am plictisit de filme 24/7,si promit ca pana nu apare " Beastly " nu ma mai uit la nici un film. { Ok,aici desigur ca mint dat fiind ca Beastly apare abia pe 18 martie si nu am de gand sa stau mai bine de o luna fara sa vad macar vreun film cat de cat acceptabil }

Da,si acum inchei postul deoarece presupun ca deja te'ai plictisit de un post atat de lung despre etalarea plictiselii din viata mea.So...See ya!Revin cu un post,presupun,cand o sa gasesc o modalitate de a'mi recapata hiperactivitatea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu