duminică, 20 februarie 2011

Imperfect

" Atunci cand ii asculti pe toti,nimeni nu te mai asculta si pe tine. "

Sincer,cele mai adevarate cuvinte pe care le'a spus vreodata cineva despre mine.
Imi pare rau de cum m'am comportat azi,nu meritai.Dar stii foarte bine ca tot ce am spus este adevarat,deci nu ai cum sa negi tot ce am spus despre mine.
Poate ca am exagerat,inca exista cateva persoane carora le pasa si inca nu m'au abandonat,sau cel putin nu total.Si printre ele te numeri si tu,chiar daca am spus exact contrariul.

Poate ca daca incep sa ii indepartez pe toti prin atitudinea mea nu rezolv nimic,si o sa ajung si eu o izolata care se increde in oricine si este dezamagita de fiecare data { nu ca ultima parte nu se aplica si acum,dar asta este alta poveste }.
Si totusi,cat credeti ca mai rezist asa?Nu va ganditi ca am si eu nevoie sa fiu ascultata,nu doar sa ascult si sa incerc sa va ajut,chiar daca tot eu sunt aia : bagacioasa,enervanta,irascibila,si multe altele ?
Oricum,de azi am hotarat ca nu o sa'mi mai pese de vietile voastre,si o sa imi focusez toata atentia asupra mea,pentru ca se pare ca este cel mai bine.Deci de acum sa nu va asteptati sa va mai ascult orice prostie atata timp cat nu vreti sa o rezolvati ci doar sa va plangeti prosteste de ea :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu