joi, 6 ianuarie 2011

Yeeey,not.

Daa,new year,ce bucurie.8-|
Singurul lucru pe care sincer mi'l propun cu adevarat e sa incep sa ma debarasez usor dar sigur de toate inganfatele si de toti ranitii sentimental care ar merita,de asemenea ca multi altii,sa moara.
Daaaa,am avut iar zile de cacat deci se intelege,presupun,atitudinea mea pesimista si nesimtita.Nu prea am mai frecventat calculatorul deci rezulta ca mi'a fost cam greu sa scriu pe blog,desi stiu ca va bucurati ca nu am mai facut'o,deoarece nu prea va incanta citirea unor posturi fabricate de mirobolanta mea minte,ca na,va simtiti si va mananca sa faceti urat.Dar e ok,nu'i problema,deja m'am obisnuit cu fitele voastre de mari infecti si infecte.

Sincer?Cred ca nu am mai ramas decat cu 1,maxim 2 prieteni adevarati,restul va luati zborul usor usor de langa mine,ceea ce mi se pare o idee geniala,MACAR MA SCUTITI DE UN EFORT INUTIL.


Cu o iubire desavarsita si,de asemenea,cu un respect incomensurabil : SUGETI GRAAAAV!

2 comentarii:

Zaki spunea...

As face o rectificare sus , as spune mai de grapa toti cei care se prefac raniti sentimental , si cei care apeleaza la "Fake Poetry" , si nu sa moara ci sa se tavaleasca in chinuri ;;) metaforic

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

CHINURI LUUUUNGI SI PROFUNDE >:).

Trimiteți un comentariu