duminică, 16 ianuarie 2011

The way I am


Poate ca modul în care ne'am cunoscut a fost unul cu totul ciudat,dar în acelaşi timp misterios.Totuşi dacă era altfel,mai trăiam atat de intens fiecare clipa?Poate ca nu m'ai cunoscut cum trebuie,mi'ai văzut doar partea slabă,nu ti'ai alocat destul timp din viaţă pentru a încerca sa cunoşti puţin mai bine,sa vezi ca totuşi nu sunt asa.Ca am şi zile bune,în care fiecare lucru mi se pare minunat şi în fiecare raza de soare privesc un nou început,o nouă şansa la viaţă.N'ai avut timp sa vezi asta,l'ai preocupat doar cu descoperirea lucrurilor ascunse bine de ochii curioşilor...doar partea cand în fiecare picătură căzută pe pamantul umed semnifica moartea sa,cum fiecare secundă se transforma în suferinţă pentru unii,printre care număram şi eu.Doar aceasta parte ti'a starnit interesul..ca mai apoi cand tot ce îmi doream era fericirea sa fugi departe,unde nu te voi mai putea gasi vreodata.

Si cu toate acestea,sincer,îţi multumesc ca ai făcut parte din viaţa mea,m'ai făcut sa realizez cat de naivă pot fi uneori şi sa încep sa împiedic acest lucru sa se mai întample.

Poate,dacă ne vom întalni peste ani,poate din coincidenţă,poate nu,şi ne vom aminti toate memoriile pe care le'am trăit si care au rezistat în mainile nemiloase ale timpului...poate ca o sa ne zambim,poate ca o sa trecem unul pe langa altul fără măcar sa ne recunoaştem...sau poate o sa fie mai bine de data asta.Dar este doar o probabilitate...careia nu îi ştim rezultatul.


P.S. : Nu este pentru nimeni special facut postul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu