sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Terror week

Nici nu stiu cum sa incep...stau de 10 minute holbandu'ma in fata monitorului asteptand ca un tren incarcat cu idei sa imi traverseze mintea si sa imi lase si mie cateva.
Cred ca saptamana asta au fost prea multe adunate si impartite incat chiar cred ca am nevoie de o pauza.
Norocul meu este ca o sa am o saptamana cat de cat mai linistita,cu exceptia testului la geometrie.Yeey,iubirea vietii mele.
Mda...postul n'are nici o noima...n'am idee de ce l'am scris.Probabil sa va simtiti ok in legatura cu faptul ca cica inca traiesc,daca starea pe care o am se poate numi a trai.
Cred ca o sa ma izolez in muzica plina de romantism si o sa ma holbez la vreo carte...sau in cel mai bun caz o sa gasesc un film potrivit si o sa'l vizionez.

Chiar nu am habar in ce directie se indreapta viata mea.Tot ce stiu e ca merg inainte.Unde ? N'am nici cea mai vaga idee.

P.S. : Am vazut pe un blog un video foarte interesant,care mi'a facut ziua mai frumoasa:






2 comentarii:

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

Stii ce am citit in loc de "film potrivit si o sa'l vizionez" ?
"O sa gasesc un film potrivit si o sa il VIOLEZ."

._."

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Numai la violuri te gandesti =)).

Trimiteți un comentariu