vineri, 7 ianuarie 2011

Shits.Or something like this.

Woaaa,tocmai am aruncat o privire asupra ultimelor mele 2 posturi.Pline de ura frate.Alea alea bum bum :))
Daaar,cum e sfarsit de saptamana si de obicei dorm mai muult,irascibilitatea începe sa scadă.
Si sper ca cineva,nu dau nume,sa'si dea seama cat de..hmm...nesustinator a fost si sa...faca ceva! :))
Awww,si tocmai playlist'ul meu incepe sa ma sustina redand piesa mea favorita de cand eram mica,de la o trupa nu prea...cunoscuta,dar ale carei versuri mi'au fost inscrise in suflet.Desi in momentele de fata imi provoaca niste amintiri cam...sarate,presarandu'le pe ranile mele,nu'i problemaaa.
Deci si prin urmare,mi'a revenit atitudinea optimista desi am o groaza de porcarii de facut weekend'ul asta...dar nu'i panica,se rezolva.Siii,chiar daca acest lucru nu se intampla,nu'mi pasa.
Pentru ca momentan trec printr'o faza de o incredibila nepasare,si chiar daca in mod normal ar fi trebuit sa'mi continui seria de zile " negre " cu nervi,plansete si alte condimente alocate acestui fel de momente,se pare ca si'au cam pierdut savoarea doar dupa 2 zile.
Se pare ca totusi cineva avea dreptate,daca vreau sa'mi revin o fac.Pentru ca.citez " tu ai POTENTIAL fato ".Sincer,imi pare extrem de bine ca ne'am impacat pentru ca acum am cui sa imi plang de mila cand CINEVA intentioneaza sa faca pe inabordabilul.Darrrr nu ma supar dragul meu,Enigma Otiliei cred ca iti provoaca aceasta stare de desprindere de mine,n'avem ce face,se mai intampla si dastea.
Si vreau sa termin de citit minunatia aia de carte,dar am aceasta lene incurabila care imi cam sopteste dulci vorbe spunandu'mi ca e mai bine sa dorm,la modul ca am timp in vacanta.
Si ca sa inchei cu o glorioasa expresie : Te iubesc,bai !
{ Fara conotatii amoroase. }

P.S. : NU m'am substras de la promisiunea facuta multimii de oameni care m'au pus sa spun in enspe mii de feluri ca nu voi mai interactiona cu un anume individ,pentru ca nu este vorba despre acea persoana,daca se poate numi asa :D.

1 comentarii:

Ko4uepy spunea...

hmm...interesant...

Trimiteți un comentariu