duminică, 26 decembrie 2010

Special

De mult am in gand sa fac acest post,dar niciodata nu stiu cum sa'l incep ca sa pot surprinde in totalitate o persoana speciala.
Probabil ca deja v'ati saturat de posturi despre prietenii mei,despre cat de mult ii iubesc,etc.Dar totusi consider ca trebuie sa valorificam ceea ce avem.



She is BIBI.
Una din cele mai bune prietene ale mele.Este mereu acolo cand sunt suparata sa ma faca sa rad si sa'mi spuna ca nu merita toti idiotii sa ii bag in seama,pentru ca debiteaza doar prostii. { Chiar daca si ea face exact la fel,dar nu asta e esentialul. }
Pus si simplu o ador,este mica mea " bestie " care se consuma din cauza unor inapti mintal.Este o dulce cum ma trezeste ea in fiecare dimineata cand eu imi doresc sa dorm,dar nu conteaza,ma trezesc cu ea in gand.
Mica mea obsedata de culoarea verde,te ador !
Esti tot ce imi pot dori de la o prietena,ba uneori esti mai presus decat orice mi'as putea imagina.
Si orice cearta am avut/vom avea nu va distruge cu nimic prietenia noastra,ba din contra,se va consolida din ce in ce mai mult,ajungand,sper,in cele din urma,indestructibila.

I love you !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu