miercuri, 1 decembrie 2010

Share up happiness

Bun,deci va previn de acum sa nu va asteptati la un post melancolic si/sau plin de cine stie ce metafore/cuvinte frumos asternute.Acest post va fi o totala nebunie,pentru ca asta se intampla in interiorul meu in momentul de fata.

Pur si simplu...Share up happiness.
Melodia asta imi obsedeaza gandurile de cateva ore.


Dar,in acelasi timp ma simt foarteee deziluzionata.De ce? Foarte buna intrebarea.Pacat ca raspunsul este necunoscut,si cred ca o sa si ramana asa pentru mult timp.
Poate...poate ca mi'e dor,desi nu cred.Sau poate ca doar sentimentul acela de atasament isi spune cuvantul.Dar totusi,in continuare tind sa cred ca nu acesta este motivul.Ar putea de asemenea plictiseala sa fi pus stapanire pe mine si de aceea sa ma simt asa.Sau...vremea de afara si'a lasat amprenta si in sufletul meu.
Oricare din ipotezele mentionate mai sus ar fi motivul...Nu pot spune ca ma simt rau.Ma simt . . . ok.
Poate ca au mai ramas inca ramasite din fericirea doboratoare de saptamana trecuta,ramasite care se lupta cu...cu senzatia asta foarte ciudata,care nu are nici un rost in momentul acesta.

Nu stiu de ce scriu toate aceste lucruri...dar simt cum devin instabila emotional.Vreau doar sa redevin...eu.
Lucru probabil imposibil,dar macar merita incercarea.

Totusi..un gand care mi'a patruns in minte in timp ce faceam o scurta plimbare inca...inca imi framanta sufletul.
" Viata ta este ca un film.Incearca sa merite vizionarea sa. "
Ha.Si totusi...cine poate aprecia cu adevarat aceasta pelicula ?

Anyway,m'am indepartat enorm de subiectul pe care intentionam initial sa'l abordez in acest post,acela fiind " Vin sarbatorile "

Mhhhm.Perioada mea favorita din an..cand toti se presupune ca suntem mai buni,mai intelegatori,mai iubitori.Asta in teorie.Dar in practica ?
Dar..cum puterea exemplului de obicei este foarte mare...O sa incerc sa schimb ceva schimbandu'ma pe mine.O sa fiu exact cum imi doresc ca altii sa fie . . . doar ca sa vad daca puterea aceasta are efect si asupra mea,implicit a persoanelor care ma inconjoara.


Procesul deja a inceput...insa finalul ramane necunoscut.


1 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Semnele astea de intrebare, si pe mine ma "macina"

Trimiteți un comentariu