luni, 6 decembrie 2010

Drowning

Incerc sa'mi deschid ochii,dar ceva parca ma impiedica sa o fac.Simt cum corpul meu cade subit intr'o amorteala profunda,plamanii fiindu-mi inundati de aerul rece care ma inconjura,dandu'i corpului meu fiori pe toata suprafata sa.Sunete ciudate incep sa'mi patrunda prin urechi.Seamana cu niste vibratii alimentate de o sursa neidentificabila.

Dar apoi un sunet ciudat mi'a atras atentia,fontandu'ma sa'mi deschid in cele din urma ochii.Pluteam pe malul unui lac,albastrul cerului reflectandu'se in privirea mea confuza.
Trupul este inca inactiv si se pare ca va ramane asa pentru un timp indelungat.Ce'mi ramane de facut ? Ma arunc in gandurile care'mi exploreaza adancurile mintii,ma las prada amintirilor si ma dezgolesc de prejudecati.

Fiecare parte din viata mea ruleaza precum un film,apoi disparand in necunoscut,ca si cum ar vrea sa ma paraseasca iar aceasta este cea mai simpla metoda...dar poate cea mai dureroasa.Cu toate acestea,imi permit sa le mai vad pentru o ultima data...sa'mi pot lua ramas bun cum trebuie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu