sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Memories


Mi'e dor de...
Da,mi'e dor sa zambesc fără motiv.Mi'e dor sa mă pot prostii si stramba si toate acele lucruri minunate care înainte mă făceau sa rad fără ca cineva sa îmi zică faptul ca dau dovada de imaturitate.Mi'e dor sa mai aud acele doua cuvinte care îmi luminau ziua.Mi'e dor sa mai simt cum soarele îmi îmbrăţişează corpul cu fiecare atingere.Mi'e dor sa mă plimb prin iarba abia inverzita si sa mă rostogolesc în roua dimineţii aşternută pe cateva dintre firişoarele acesteia.Mi'e dor sa simt nisipul ud sub picioare si acea briză uşoară ce'mi mangaia parul.Mi'e dor sa stau sub cerul liber cu castile în urechi si sa mă las purtată de valurile imaginatiei pe taramuri tainice.Mi'e dor de acele şoapte pierdute în spatele unor priviri necunoscute.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu