sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Last Letter

Draga Anonimule,

Prefer sa nu iti rostesc numele,doar datorita faptului ca vreau sa’l pastrez pentru mine,sa nu’l poata nimeni lua de langa mine ...sau macar ce a mai ramas.In plus,te cunosti mai bine decat oricine asa ca nu este nevoie sa fac o referire directa la tine.

Sincer,am o multime de lucruri sa’ti spun dar acestea sunt amestecate cu o tornada de sentimente ce imi rastalmaceste sufletul si mintea de cateva luni incoace,creand ceva foarte greu de exprimat prin simple cuvinte.

Totusi,as vrea,in primul rand,sa’ti spun ca te vreau inapoi,intru totul.Fiecare noapte pare lipsita de sens fara auzul vocii tale,fiecare zi pare risipita fara sa mai simt acele palpitatii de fiecare data cand telefonul ma anunta ca am primit un mesaj,de la tine.Fiecare ora se scurge mai incet,minutele ce trec absent pe langa mine apasandu’mi,cu fiecare secunda,o greutate mai mare de regrete pe sufletu’mi gol.

Dar si acum,dupa toate aceste zile infernale,pulsul meu incepe sa o ia razna cand imi amintesc ... toate acele momente magice petrecute impreuna.Stiu,probabil nu au insemnat nimic,fiindca au fost lucruri insesizabile,care insa,mie mi’au marcat existenta,intr’un mod...incomparabil.Inca mai astept sa imi spui acele doua cuvinte care imi distrug toate acele sentimente negative pe care le’as putea avea vreodata « Te iubesc ».Esti singurul care m’a facut vreodata cu adevarat sa simt ca iubesc,ca traiesc,ca insemn ceva pentru cineva,chiar daca probabil sentimentul nu a fost atat de reciproc pe cat mi’as fi dorit.

Insa nu regret decat ca s’a terminat atat de urat.Tot ce as mai vrea ar fi...sa mai simt,macar pentru o ultima data,caldura unei imbratisari...sentimentul intens pe care il puteai transmite doar printr’un simplu sarut...as vrea...doar sa te am inapoi fie si doar pentru o zi,cred ca ma multumesc si doar cu cateva ore...doar sa simt ca esti acolo si,pentru cateva secunde,sa simt ca vei fi acolo mereu,chiar daca acest lucru nu poate fi decat o alta iluzie care imi provoaca si mai multa confuzie.

Singura certitudine pe care o am in momentul de fata este ca...te iubesc.Chiar daca tu nu ma crezi,chiar daca nu ti’o dovedesc,ba chiar,din potriva,nu am absolut nici un argument ce ar putea sustine aceasta afirmatie...pur si simplu,o simt.

Cu cea mai mare sinceritate pe care am putut s'o am vreodata,

Denisa.

2 comentarii:

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

Eu.
Te.
Bat.
:|

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

:D
Dar a fost ultima.am si specificat prin titlu.

Trimiteți un comentariu