miercuri, 3 noiembrie 2010

Crumbs of happiness.



Astazi,rascolind din pura plictiseala prin calculator dau peste un folder pe care nu l'am mai accesat de mult.Bucuroasa si in acelasi timp uimita ca inca il am,il accesez cu o doza de entuziasm sporita.
Ce se afla in acel folder?Hm.Amintirile mele sub forma unor melodii.
Dar nu orice fel de memorii,ci acelea cu EA.
Iti mai amintesti ? Ce faceam noi anul trecut in friguroasa luna decembrie cand fulgii faceau repetitii pentru un vals grandios ce avea sa aiba loc la amurgul acelei zile?
Stateam intinse pe covorul luminat de beculetele stralucitoare aflate in bradul abia impodobit.Sticla de cola si prajiturile se aflau intre noi,iar noi,da,noi,ne uitam pe tavanul colorat si ne povesteam,cum facem de obicei,toate noptile nedormite,toate visele spulberate,si,cel mai intens,toate emotiile traite pe parcursul a doar catorva zile,care atunci cand reincepeam sa ni le amintim pareau o eternitate de secunde.
Se pare ca acest lucru nu este inca o iluzie de'a mea creata de sentimentul de singuratate profunda.Totul chiar s'a intamplat,fiecare cuvant,fiecare privire,fiecare imbratisare.Da,au existat.Si inca exista,pentru ca mereu vei fi acolo in inima mea si te voi putea contacta de fiecare data cand voi avea nevoie stiind ca sigur ma vei ajuta neconditionat.

Te iubesc,si multumesc ca reusesti sa'mi alini zilele cand ochii mei parca sunt niste nori intunecati care mai au putin si explodeaza intr'o furtuna de proportii maiestuoase,care nu isi are sfarsitul prea curand.
Ca o scurta incheiere,voi termina cu un citat pe care noi l'am dovedit complet neadevarat . " TOT CE E FRUMOS NU DUREAZA MULT " . Gresit,tot ce e frumos rezista atata timp cat iti doresti tu cu adevat sa se pastreze,iar prietenia noastra se pare ca aspira,in continuare,la mai mult decat atat.
Te iubesc,si am sa incerc sa ti'o dovedesc mai intens de acum inainte,pentru ca nu vreau sa crezi ca doar arunc cu cuvinte frumoase si nu fac ceva sa si confirm ceea ce simt.

P.S. : Welcome back Deea,you know that I love you sooo much !
P.S.2 : Thanks Milkshake for the post,I really,really own you my true friendship.And you deserve it a lot.

2 comentarii:

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

I ♥ You more Dunny.
And thanks so effin' much for this post.
You know YOU and everything about YOU means like, the world to me. ♥

Milkshake spunea...

Well Dun Dun,you know how much I love you and that you're the only girl who proveded me what friendship means.I love you now more than never.And that's cuz every single moment I feel that I love you more than before!!~

Trimiteți un comentariu