marți, 2 noiembrie 2010

Bogdan .

{ No picture }

Nici nu e nevoie.Faptele vorbesc de la sine,chiar daca o imagine face cat o mie de vorbe.
Prefer sa scriu o multime de cuvinte despre el decat sa pun o imagine care poate uneori nu reflecta adevaratul lui caracter.Plus ca nu am :)).

Asa,deci,Bogdan ?
Bogdan e ceva de genul Ingerasul meu pazitor.E singurul care sta nopti in sir sa'mi vindece ranile adanci produse de fiecare lucru neinsemnat,pe care eu prin talentul meu incredibil de a face din tantar armasar le transform in imense catastrofe.E singurul care poate chiar ma intelege cu adevarat si nu comenteaza pe la felurite persoane despre toateee prostiile pe care le debitez.
Este una din cele mai importante persoane din viata mea fiindca fara el..sincer...cred ca nu as stii in anumite momente limita ale vietii mele ce sa fac.Multumesc ca esti mereu acolo sa imi dai sfaturi,pe care de obicei nu le urmez fiindca sunt foarte incatapanata,dar tu stii deja lucrul acesta deci nu mai era nevoie sa il reamintesc.
Si iti sunt foarte recunoscatoare si pentru ca mereu esti acolo sa'mi tolerezi toate toanele si ca,desigur,imi citesti fiecare post si le comentezi atat de prins de situatie,incat incepem amandoi sa radem in acelasi timp de ce poti sa intelegi tu din chestiile pe care le scriu eu.
Oricum,nu am cum sa uit de toateeee sfaturile bune pe care le'am urmat de prea putine ori si care,desigur,trebuiau de fapt sa fie aplicate,pentru a'mi usura existenta.Dar pentru asta sunt buni prietenii,sa'ti dea sfaturi utile pe care tu sa nu le urmezi :)).


Te ador si inca o data iti spun ca,fara tine,cred ca eram la nebuni de mult :))


2 comentarii:

Anonim spunea...

Yeah... you're totally smitten B-)

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

:)).

Trimiteți un comentariu