luni, 11 octombrie 2010

Joc in doi

Acest joc se joacă în doi...Zarul este aruncat,dar pare ca ... numai unul din participanti este interesat.

Probabil ca zarul nu trebuia aruncat,
Poate trebuia păstrat,
Poate trebuia distrus,
Poate trebuia sa nu fie spus...

Ha.Îmi e dor...
Îmi e dor de tine.Îmi e dor de noi.
Îmi e dor de zambetul tău.Îmi e dor de parfumul tău care îmi imbratisa trupul în zilele cand nu erai langa mine.Îmi e dor de zilele ploioase în care ne conturam subit povestea.

Dar se pare ca...şansele se ruineaza treptat,cu fiecare clipa din ce în ce mai succint.
Cu fiecare secundă universul meu de basm se prabuseste,săgeţile tristeţii îmi perforeaza inima,din ce în ce mai adanc.

Simt ca în curand se va prăbuşii de tot dacă nu găsesc repede o cale de a evada din acest infern îngheţat..Dar se pare ca fiecare căutare a acestei cai este în zadar,fiecare încercare ducandu' din ce în ce mai departe de locul unde ea este ascunsă.
Si totuşi,nu vreau sa renunţ.
Nu vreau sa dau dovada de o laşitate excesivă,asa ca încep sa caut din nou,din nou si din nou.
La final,mai rămane doar speranta.

{ Mai ramai ... }

5 comentarii:

Andreea. spunea...

speranta..:-<

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

Cat de. Nu ma face sa plang. >:P DECI NU MA FACE SA PLANG CA TE BAT. :((



Prea tarziu.

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Emmm.I'm sorry ?
Stii ca blogul meu e jurnalul meu.Toate sentimentele mele sunt transpuse in aceste postari

†Ķяŷs† †Ķŷmŷ† spunea...

:|Sunt singura care rada ca proasta?:| :))Scuzati-ma da pe mine siropul ma face sa rad :D Oricum..e misto Duny

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Vezi tu ce'ti fac cu rasu' tau.

Trimiteți un comentariu