luni, 2 august 2010

Things About Life

Am atatea de scris si nu imi gasesc cuvintele..dar totusi vreau sa incep cu ceva care tocmai m'a cam enervat,si scuzati'mi limbajul.

CE DRACU' S'A INTAMPLAT CU MUZICA ?
I mean....ce naiba a ajuns muzica in Romania?Un mare CACAT!
Topurile noatre sunt pline de pitzi care'si arata putin tatele la Tv si gata sunt mari vedete 8-|.
Si de cocalari de aceelasi statut idiot ca ele,ca doar nu se poate altfel.

UNDE e muzica aia de alta data?
Inteleg,e vara..e nevoie de muzica pentru cluburi.DAR TOTUSI!
Pe langa cateva trupe/cantareti care nu sunt atat de noi si chiar au muzica de calitate,nu pot spune ca " cunosc " niciun asa-zis " artist " din topuri.
In concluzie.MUZICA SE DUCE DE RAPA!



Asaaaa,acum imi continui postul cu ceva mai nice,si totusi nu foarte nice.

Te urasc,stoarfa masculina ca te cari si ne lasi pe noi aici.
Da,ca sa inteleaga tot poporu'...Imi pleaca un prieten in Anglia si se mai intoarce la vara.
Si tot asa,dar in concluzie s'a stabilit acolo.
Si ma enerveaza,ca vreau si eu!
Nu neaparat in Anglia,dar oriunde altundeva.
Dar nu am chef sa ma plang acum :-j , deci incepem cu deja fumatele replici gen " o sa'mi fie dor de tine" si bla bla'uri dastea ieftine,ca nu se poate fara.

Cosmin,uite,scriu aici pentru tine,deci BUCURA'TE.
So...chiar o sa'mi fie dor de tine,chiar daca nu ma crezi.
Si o sa'mi fie dor si de casa ta,unde era MEREU racoare cand aveam nevoie.
Oricat nu ne suportam noi la scoala,am trecut peste,si acum totul parca "ingheata" pentru un an.

Si,cam atat...another boring day.


'Till we see again eat ice cream!

{ Nu stiu de ce am spus'o,probabil fiindca asta fac eu acum :)) }

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu