vineri, 20 august 2010

Story I

Love story I
Part III




" Eu...o sa ma mut in alt oras."
Cuvintele acelea au rasunat atat de greu,incat am crezut ca nu am auzit bine,si,belind ochii,m'am chinuit sa scot un " Poftim ? " foarte ragusit.
" Iubita,linisteste'te,te rog!Mai avem o saptamana minunata de impartit.Trebuie sa profitam de ea,pentru ca nu vreau sa plec lasandu'ti amintiri neplacute. "
" O saptamana " ... Simteam cum mai aveam putin si explodam de tristete.O saptamana..atat de putin,si totusi ... Singurele momente in care mai pot fi alaturi de el,singurele momente in care ii voi mai putea simtii respiratia calda,singurele momente in care ochii lui verzi precum iarba proaspata primavara ma vor mai privii.
Totul in jurul meu a inceput incet incet sa se inegreasca si,in scurt timp m'a cuprins o ameteala insuportabila.M'am itins pe iarba plina de roua diminetii si am respirat adanc.Parca nici aerul nu mai era la fel....totul parea mult mai trist in fata mea.Copii,parca nu mai aveau aceleasi glasuri vioaie de acum cateva minute.Cainii parca nu mai erau la fel de jucausi,oameni pareau mult mai molesiti,de asemenea.
Totul parca a tacut deodata.Doar in capul meu mai simteam inca vuietul produs de rezonanta ultimelor tale cuvinte " o saptamana ... "

1 comentarii:

t i c t a c. spunea...

Superrrbb<3
citez "te-a atins la corazon"
yeaaah.
Don`t wanna lose you...

Trimiteți un comentariu