miercuri, 18 august 2010

Story I

Love Story I
Part II




Dintr'o data am simtit o respiratie calda suflandu'mi peste umar.Erai tu...cu parul zbarlit in toate directiile,cu ochii aceia albastrii somnorosi,cu hainele luate la intamplare.
" Ce faci aici ? "
" Eram ingrijorat,m'am trezit si nu erai...am vazut ca ti'ai lasat telefonul acasa.Primul loc care mi'a venit in minte a fost acesta."
"Locul nostru..."
" Da.Dar ce faci acolo ? "
" Scrijelesc initialele noastre.Ca dovada a iubirii pe care a gazduit'o acest copac. "
" Mai tii minte? "
" Cum as putea sa uit ? De atunci iubesc ploaia "
" Poate ca daca atunci nu ar fi fost acea ploaie de vara...noi nu ne mai intalneam "
" Probabil.Dar daca nu era nici acest copac poate nu ne mai intalneam de asemenea. "
" Stiu...Stii,vroiam sa'ti spun ceva de mult ... "
" Anume ? "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu