marți, 17 august 2010

Story I

Love Story I.
Part I.


Listen



Prospetimea diminetii ne imbata simturile cu o mireasma dulce de primavara.Razele soarelui dansau parca un vals lent al luminarii orasului.
Felinarele incepeau incet incet sa'si piarda din intensitate,ajungand sa paleasca in fata soarelui de tot.
Cearceafurile de matase ne imbracau goliciunea,parca nu vroiau sa ne atinga soarele,sa inceapa o noua zi.Vroiau sa continuam noaptea,sa fie interminabila.
Dar eforturile au fost in van,razele soarelui au patruns in camera plina de iubire in care ne aflam noi.Noi si iubirea care ne leaga,noi si eterna dragoste marturisita seara trecuta.
Fortata de frumusetea naturii am iesit din casa la o scurta plimbare.Tu dormeai.Nu am vrut sa te trezesc,am preferat sa'ti continui calatoria pe taramul viselor,plus ca aveam nevoie de cateva momente de singuratate.
Ma plimbam pe strada care parca a prins viata,pasarelele au inceput sa'si cante povestea,oamenii erau grabiti sa ajunga la locul de munca,cainii vagabonzi latrau fiecare bicicleta care trecea pe langa culcusul lor.Pur si simplu aceste locuri insuflau viata.
Am ajuns in parc,unde eram doar eu,o tipa blonduta cu ochi precum abanosul care plimba un labrador golden retriever{care era de altfel foarte plin de viata,venind la mine si incepand sa imi ceara atentie},un barbat cu o femeie care faceau jogging si gradinarul Bob,pe care l'am salutat in trecere.
Drumul spre locul nostru era parca din ce in ce mai lung,interminabilele scari pareau ca vor sa ma indeparteze,sa ma faca sa cedez.Dar am rezistat si le'am urcat pe toate.Acolo salasluia copacul nostru,copacul ce ne stie povestea,a noastra si a miilor de indragostiti care au ajuns acolo.
Acest copac,foarte batran de altfel,era o adevarata opera de arta a naturii.Fiecare scrijelitura insemna ceva,fiecare creanga spunea o alta poveste de dragoste,fiecare floare de cires povestea inceputul unei noi idile.
M'am asezat langa trunchiul maiestuos al copacului nostru si am inceput sa scrijelesc in scoarta'i batrana initialele noastre,alaturi de celelalte cateva initiale gasite de'a lungul timpului.
Era atat de frumos,locul acela este plin de amintiri si de fiecare data cand ma intorc la el ma scald in aceste minunate ramasite de dragoste care au ramas acolo. . .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu