sâmbătă, 21 august 2010

Remember

Va mai amintiţi acele vremuri ale copilăriei,cand totul părea atat de simplu?
Cand,pentru noi,conta doar sa ne jucam?
Sau...cand de abia aşteptam sa terminăm somnul de dupa-amiaza pentru a putea ieşi sa ne intalnim cu prietenii noştri?
Dar nu vreau sa rememorez in acest post amintiri pline de viata,pline de culoare si pline de fericire.
Acum vreau sa pun doar niste melodii care imi amintesc de acea perioada,splendida epoca de aur a vietii mele.

A.S.I.A. - Da'mi noptile inapoi

Bambi - Doi ochi caprui

Simona Nae & Cristi Nistor - Coji de portocale


Andreea Balan - Plang de dor

Andreea Balan - Te joci cu mine


Andre - Noapte de vis


Probabil ca pe atunci nu le intelegeam versurile cum trebuie,poate si acum unele imi trezesc niste enigme care trebuie descoperite,dar pur si simplu eram DEPENDENTA de astfel de melodii.
Hopeless romantic de mica,ce pot sa spun :)).


P.S. : I love you Yume,for all those beautiful things you wrote to me !


3 comentarii:

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

I love you too, Ingerasul meu Hiperactiv. ♥

♫• ¢яιмє •♫ spunea...

Oh da.
NU'MI VINE SA CRED CA L'AI UITAT TOCMAI PE JIMMY!
Jimmy Jimmy, iubesti omizile, err, fetitele'n bikini. :>

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Jimmy Jimmy :> . Daaaa,stim noi,stim =)).

Trimiteți un comentariu