marți, 24 august 2010

Mirror

Ma uit in oglinda din hol in trecere si mi se pare ca vad pe cineva cunoscut.
Ma apropii,fata ei parea atat de familiara...si totusi nu stiu cine este.
Parca recunosc acei ochi verzi,imi sunt atat de cunoscuti...dar totusi nu imi dau seama.
Parca...o stiu.De undeva...dar totusi pare atat de schimbata....Nu mai are zambetul acela,de copil,care pur si simplu ii lumina fata de fiecare data cand o vedeam.Si ochii,parca sunt mai tristi,nu mai au aceeasi sclipire...parca ar vrea sa'mi comunice ceva,dar nu le pot descifra mesajul.
Ma apropii incet,cu pasi timizi,parca dominati de o teama nejustificata.Pare atat de cunoscuta,si totusi,tot nu o recunosc.Ma apropii din ce in ce mai mult,mai repede,cu o dorinta care este mai presus decat orice teama.
Si apoi...imi dau seama ca persoana aceea atat de familiara,sunt chiar eu.
Dar,ce s'a intamplat?Cum am putut sa nu ma mai recunosc?

Just,Mirror.

1 comentarii:

Andreea. spunea...

E superb!
denisa,sunt alaturi de tine>:D<
love you:*

Trimiteți un comentariu