vineri, 13 august 2010

Breathe

Nici nu stiu cum sa incep.

Incerc sa'mi pun gandurile in ordine,dar este aproape imposibil.
Am parca o tornada de sentimente amestecate cu ganduri care vor sa iasa din mine,dar nu pot.
Mii de regrete,mii de zambete,mii de lacrimi,mii de promisiuni,mii de sanse,mii de ganduri.



Simt ca in curand o sa explodez daca nu rezolv cat mai repede situatia asta.
Dar ceva ma tine,simt ca o sa agravez totul,in loc sa salvez ce a ramas.Si aman cu fiecare zi,macinandu'ma parca ceva pe interior,ceva ce in curand o sa distruga tot : suferinta,iubire,prietenie,sentimente,ratiune,bucurie.


TOT.


Si nu imi doresc asta,imi doresc sa revina totul la normal,sa fim iar noi...facand caterinca de fiecare porcarie,vorbind pana la 4 dimineata,sperand la inca o zi la fel de minunata,povestindu'mi cat de mult o iubesti,simtindu'ti fericirea,simtindu'mi fericirea,iubindu'ne ca cei mai buni prieteni,trecand peste tot si toate,si toate chestiile din ultima luna care m'au facut atat de fericita,dar totusi pe care mi le amintesc cu nostalgie datorita situatiei actuale.

Chiar IMI PARE RAU.Nu am vrut sa sune asa,nu am vrut sa se intample asa.Pur si simplu as vrea sa retrag acel moment gandindu'ma ca nu a existat,sa revenim la viata noastra de dinainte de el...sa fim iar " Bro' si Sis ".

Probabil ca nu ma crezi,probabil ca nu vrei sa ma crezi,dar sunt sincera.


In speranta ca vei citii acest post si ca ma vei crede.


I miss you.


2 comentarii:

Biencutssa. spunea...

Catt de frumos.
Asa ceva mi se intampla si mie.
Insaa.nu poti rezista sentimentelor!.
Astia suntem noi,prosti la inceput si dupa aceea suferim.:*

Hyperactive Dreamer of Doom spunea...

Mersi ca ma sustii >:D<.

Trimiteți un comentariu