miercuri, 21 iulie 2010

Too much ...

Poate ca nu are rost sa postez aceasta " confesiune " dar pur si simplu nu am cui sa'i spun asta fara sa'mi reproseze cat de proasta sunt.


Pai...sa vedem..incepem cu :
Bai...deci ne'am cunoscut pe mess,si eu cam din prima clipa nu prea l'am suportat.
Si ne injuram,si pur si simplu simteam ca preferam sa nu existe sau sa nu il cunosc.
Ma nene . . . si dupa intr'un fel ne'am impacat..si am ajuns frati,desi nu prea ne intelegeam :))
Si am mers a 2'a zi pe la el...si normal ca am fost pedepsita ca am fost asa departe,dar nu'mi pasa...pur si simplu am fost sa'l cunosc mai bine.Si chiar am facut'o.
Si am inceput sa ne placem....dar nu puteam fi impreuna.
Si intr'un fel s'a suparat..dar i'a trecut.
Si...acum 2 zile,cred ca am avut una din cele mai bune zile din viata mea,alaturi de el.
Dar pur si simplu nu am putut mai mult,ma simteam...tradatoare.
Si acum regret ca nu am facut mai mult,dar totusi prefer sa imi termin intai povestea si dupa incep cu parerile de rau.
Si...ieri...totul s'a incheiat.Mi'a dat ignore,fara explicatii...fara nimic.Pur si simplu m'a lasat sa imi plang de mila ,suferind ca am ajuns asa.
Deci pur si simplu..nu am vrut sa imi fie iar ranite sentimentele la fel ca data trecuta...dar a fost de 2 ori mai rau.
Nu pot gasi si eu pe cineva care sa fie doar al meu ? Sa nu trebuiasca sa renunt pentru o prietena..sa nu vrea sa imi distruga inima sau sa isi bata joc de mine...pur si simplu sa fie sincer...
Acum regret ca nu am facut mai mult,poate nu s'ar fi ajuns aici..poate ar fi fost mai putina suferinta...sau poate mai multa.Dar eram impacata ca am facut ce vroiam,si nu regretam lasitatea de care am dat dovada.

Stiu ca probabil nu intelegeti,si ca probabil nu va pasa...dar in momentul de fata nu imi pasa decat sa il am inapoi,sa cred ca tot acest timp de suferinta a fost doar un cosmar urat care nu s'a adeverit.
Dar aceasta este realitatea,tot ce am spus este adevarat...si regret.Regret...in primu rand ca am fost o lasa care s'a temut de iubire adevarata,regret ca nu am vrut sa simt aceasta iubire,si regret ca ... te iubesc :| .
Poate ca ar fi fost mult mai sanatos pentru sentimentele mele sa nu o fac,sau sa nu imi dau seama tocmai acum,cand totul s'a sfarsit.Si cand nu cred ca mai exista cale de intoarcere...dar.... Simt ca trebuia sa o spun.


P.S.: Urasc faptul ca te'am pierdut . Sper sa vezi asta si sa iti dai seama cat sufar si cat regret.

One more chance.That's all I want.

Aaa.da..si sa nu se inteleaga gresit....NU ESTE VORBA DESPRE SEX.
Doar pentru cei care inteleg de obicei gresit :P.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Cât de drăguuuţ <3 !

Îmi pare rău că eşti supărată. Eu am invăţat că există persoane in viaţă care dacă te merită, nu te vor face să plângi, iar cei care totuşi ţi-au inundat chipul inseamnă că nu te merită.

Trimiteți un comentariu