joi, 15 iulie 2010

Love ...

Va amintiti acele zile in care....totul parea perfect alaturi de persoana iubita?
Si..cand totul s'a ruinat...subit?

Parca tot universul tau perfect s'a distrus.


Si tot ce a ramas te doare,pentru ca iti amintesti toate acele momente fericite,care ti'ai fi dorit sa dureze o vesnicie.

Trecem peste momentul de melancolie.

Azi am avut o zi incredibil de idioataa:)) In sensul bun.


Deci...eu si cu Andrada suntem cele mai superbe genii ever existente.

Pe langa ca ne'a prins cea mai superba furtuna si ca eram leoarca tot,mi'am mai primit si pedeapsa ca m'am dus la mama naibii.
Superb.Dar nu conteaza..ne'am plimbat cu metrou ca nebuneleeee :)) Siiiiii....mereu cand intrebam daca metroul pe care il luam e bun ca sa ajungem la nu stiu ce...ghici ce?!celalalt era bun :)).Bai si tocmai atunci venea!Avem un noroc teribil.

In concluzie,chiar m'am distrat.Chiar daca ultima parte a zilei nu a fost chiar asa perfecta,dar trecem peste.

Hmmm.Si cam atat.A,da.Faza cu nevorbitu o luna nu mai e valabila!



P.S. : I <3 U .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu