joi, 22 iulie 2010

Leapsa


1) Luati o carte cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4’lea « Însă după două minute am auzit-o făcînd calea întoarsă. »
2) Fara sa verificati cat e ora – 11 :10
3) Verificati – 11 :13
4)Cum sunteti inbracat ? Pantaloni scurti si un fel de rochie :- ??
5)Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati? La casuta de mess in care vorbeam cu my bro’,care imi repeta aceelasi lucru cu care m’am obisnuit « Cat de imatur. « { Da,si eu te iubesc :X }
6)Ce zgomot ati auziti in afara de al calculatorului? Muzica din casti
7)Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva? Am iesit afara,am cunoscut un tip de gasca..si m’am enervat din cauza unor boi...Cam atat :-??
8)Ati visat ieri noapte ? Presupun.Nu prea imi aduc aminte visele.
9) Cand ati ras ultima data? Azi .
10)Ce aveti pe pereti incaperii unde sunteti? Vopsea :)).
11)Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara ? Pff . . . poate niste carti interesante sau...tigari sa il fac pe bro' sa'si miste curu' sa ma vada :))
12)Care este ultimul fim pe care l-ati vazut?- Constantine
13) Ati vazut ceva neobisnuit azi ? Prostia deja e ceva obisnuit…soo..nu :P.
14)Ce parere aveti despre acest chestionar? E interesant…
15)Spuneti-ne ceva ce nu stim inca : A, imi place frisca 
16)Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fata ? Valentina { ador numele asta <3>
17) Care ar fi prenumlele copilului dvs. daca ar fi baiat? Stefan { am prea multi deja in viata mea,unu in plus nu strica }
18)V’ati gandit deja sa locuiti in strainatate ? Normal.Nu stiu sigur daca o s’o fac dar ar fi dragut.
19)Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile railui ? De ce dracu’ m’a tinut atat de mult pe pamant
20)Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba? Probabil ca as schimba naravul prost de a judeca pe cineva doar dupa cum arata.
21)Va place sa dansati ? Ahaaa

22)George Bush ? Idiot.
23)care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor? Blood Ties.
24)care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar? Care vrea…hai,cu curaj 



P.S. : Second chance received.Just like BFF :P , and I think it's better .

1 comentarii:

Angel`s Spit spunea...

Te ador..oricum n-aveam ce face:))Te ador

Trimiteți un comentariu