miercuri, 14 iulie 2010

Ha! :))

Ba nene deci deja e a 3'a postare pe ziua de azi.Sunt buna :>
Uuu.mi se simte " prietena " :> . Cred ca ar fi fost si momentu :))
Ma rog,nu'mi pasa. Cel putin nu de ea.
Ma simt biiine :>
Daca totusi mi'ar si raspunde la telefon Yume,ar fi perfect:)).
Revenind,uite ce fac eu la 3:19 in loc sa ma uit la TV :> :)).
Apropo,sper ca te bucuri.
O luna eu nu mai vorbesc cu acea persoana,din cauza ta.
Chiar sper ca te bucuri >:D<. Haaa.si cu asta cred ca mi'am încheiat mirobolantu' post <3. P.S. : Blogul meu e public,deci e un fel de " pe fata " ;) Ştiu ca îmi vezi postu.Te iubesc <3.


Si încetăm totul aici.
Si sper sa îi multumesti acelei persoane de " la mijloc " pentru asta.
Fi atentă,ca eu pentru ea încetez.
Deci ar fi un gest frumos din partea ta sa îi multumesti.



I know you love me.
Yeah,I really know it.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu