vineri, 9 iulie 2010

De ce mereu ne indragostim de cele mai nepotrivite persoane ?

De ce intotdeauna ne indragostim de cele mai nepotrivite persoane?
Exact cand credeam ca am gasit pe cineva care ma intelege...totul s'a sfarsit.Dar asa mi se intampla mereu cand imi impartasesc sentimentele.
Deci nu mai suport.
Imi vine sa plang dar totusi nu pot.
Incerc sa fiu tare,sa par ca nu imi pasa
Dar nu pot.
De ce doare atat de tare dezamagirea?
Chiar credeam ca pot fii fericita.De ce tocmai acum,cand abia imi trecuse.
De ce totusi imi pasa :(( ?
Sincer,nu prea mai pot scrie,incerc sa ma calmez inainte sa izbucnesc intr'o criza de plans acuta.
Chiar nu mai stiu ce sa fac.
Poate ar trebui sa'l evit.Cred ca asta e cel mai bun lucru.
Si acum imi vin in minte versurile lui Avril Lavigne,care as vrea sa se aplice in momentu' asta
" I'm not gonna cry
'bout some stupid guy
Guy who thinks he's all that. "
Dar nu pot.Nu pot sa nu sufar...pentru ca imi pasa prea mult.
P.S.:I really love u.
Sper sa vezi asta

1 comentarii:

Anonim spunea...

Este superb blogul tău . Mai ales secţiunea astaaa <3

Trimiteți un comentariu