marți, 6 iulie 2010

Azi o sa pierd timpu'

Am început ziua în forţa,cu 11 apeluri nepreluate ... Yey ... si ghici ce! Nimeni nu mai tine minte ce vroia sa'mi zică!
Ha.
Cred ca azi...O sa pierd timpu' la greu.
Poate cateva crize de ras,desi nu prea cred.

După ce termin acest post duc sa ma i'au de una,care mi'a făcut cele mai bune prietene cu*ve.
Cand
de fapt ea e cu*va da asta e alta poveste.
Si dupa nu stiu .. Probabil ca o sa ma duc sa pierd timpu' cu astia pe afara...Il mai tachinez putin pe Dani,si dupa...mai vedem
:))
Si tocmai mi'am adus aminte...De o melodieeeee...Care...
SE POTRIVESTE ACUM !
Haa >:)
Cred ca majoritatea o ştiţi,dar nu contează!
Tot o pun
:P
http://www.youtube.com/watch?v=rSWqAuUOvWE

Sunt doar nişte cuvinte...
Ce'mi aduc aminte...
De ceea ce'mi spuneai cand te'am cunoscut...
P.S.1.:Tocmai mi'a inveselit ziua o veste .
P.S.2.:O sa pun un post cand ajung diseara acasa sa va spun cum au decurs lucrurile
:>

1 comentarii:

Angel`s Spit spunea...

hei..nu mai are voie omu sa uite!?:))acum si tu

Trimiteți un comentariu